G D C G
1. Umím prase zepředu,
D C G
nic jiného nesvedu,
C G C G D G
moje ruka nic jiného nenakreslí.
G D C G
2. Zkoušel jsem i kobylu,
D C G
ale došlo k omylu,
C G C G D G
vyšla z toho žirafa a tak jsem skleslý.
G D C G
3. Kuneš umí ještěrku
D C G
jak se hřeje na štěrku,
C G C G D G
jinak je též beznadějně nenadaný,
G D C G
4. Vaněk umí parohy
D C G
jenom podle předlohy,
C G C G D G
Kovandová pořád kreslí kočkodany.
Emi
R: Co se týče talentu,
D
dám na žáka Valentu,
C G D
který tvrdí, že se z toho nezblázníme,
C G D
který tvrdí, že se z toho nezblázníme.
R: Valenta je z Jinonic
a neumí vůbec nic,
propiskou si dělá pouze čáry přímé,
propiskou si dělá pouze čáry přímé.
5. Když se ale spojíme
my, co málo umíme,
nakreslíme stádo zvěře velmi hravě.
G D C G
R: Tygry, koně, různý skot,
D C G
Valenta nám dodá plot,
C G C G D G
můžeme s tím vyniknouti na výstavě,
C G C G D G
můžeme s tím vyniknouti na výstavě.