C F G
1. Kolik je v řádku not a kolik nad linkou být smí,
C F G
kolik je dětskejch úst co zamkneš pralinkou, kdož ví
C F G
a proč je táto v abecedě před el ká,
C F G
a řekni táto, ale vážně, byla Popelka?
C F G
Proč si dívky rády hrajou na velký?
C F G
A pak pláčou jako malý Popelky?
F G C
Popel krásy,hrášek touhy není lék,
F G C
přitom schází jeden pouhý oříšek.
F G C
La la la la la la la la la la la
F G C
La la la la la la la la la la la
D G A
2. Kolik je písku na poušti a kolik tou pouští vede cest,
D G A
když éro zemi opouští co všechno sebou musí nést,
D G A
a může se táto malý změnit ve velký,
D G A
a řekni táto - ale vážně - jsou teď Popelky?
D G A
Je to krásný hrát si věčně s otázkou,
D G A
je krásný běžet dál i za láskou,
G A D
Věčně ptát se, běžet světem, řeknu vám,
G A D
Proto fandím dětem a všem Popelkám.
G A D
La la la la la la la la la la la
G A D
La la la la la la la la la la la